Инновационная стратегия – путь к повышению конкурентоспособности предприятия

Розглянуто вплив інновацій на конкурентоспроможність підприємства. Проведено оцінку конкурентоспроможності продукції до й після прийняття інноваційних рішень, виявлений економічний ефект для споживачів і зміна конкурентоспроможності виробника....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Дата:2011
Автори: Сааджан, В.А., Чашко, Д.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2011
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67081
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Инновационная стратегия – путь к повышению конкурентоспособности предприятия / В.А. Сааджан, Д. Чашко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 216-222. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine