Инновационная стратегия – путь к повышению конкурентоспособности предприятия
Розглянуто вплив інновацій на конкурентоспроможність підприємства. Проведено оцінку конкурентоспроможності продукції до й після прийняття інноваційних рішень, виявлений економічний ефект для споживачів і зміна конкурентоспроможності виробника....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67081 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Инновационная стратегия – путь к повышению конкурентоспособности предприятия / В.А. Сааджан, Д. Чашко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 216-222. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. |