Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках

Розглядаються особливості застосування можливостей стратегічного маркетингу при збуті засобів виробництва. На прикладі ХДЗ «Палада» у статті запропонована стратегія маркетингу зі збуту продукції заводу на міжнародних ринках....

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2011
Hauptverfasser: Якимчук, Т.В., Вольвач, І.Ю., Ткач, К.С.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2011
Schriftenreihe:Економічні інновації
Online Zugang:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67086
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках / Т.В. Якимчук, І.Ю. Вольвач, К.С. Ткач // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 253-261. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine