Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць
Исследуются пределы пространства маркетингового влияния на потребительское поведение пассажиров железных дорог в рыночных условиях. Дифференцированные зоны ощущений потребителя, которые влияют на отношение к обслуживанию. Определяется степень контроля перевозчиком факторов, которые непосредственно...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67349 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць / О.В. Бакалінський // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 46. — С. 269-278. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-67349 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-673492014-09-03T03:01:36Z Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць Бакалінський, О.В. Пов’язані транспортні системи Исследуются пределы пространства маркетингового влияния на потребительское поведение пассажиров железных дорог в рыночных условиях. Дифференцированные зоны ощущений потребителя, которые влияют на отношение к обслуживанию. Определяется степень контроля перевозчиком факторов, которые непосредственно не связаны с услугой, но влияют на получение удовлетворения потребителя. Предлагается модель качества пассажирских перевозок. 2011 Article Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць / О.В. Бакалінський // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 46. — С. 269-278. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67349 338.47 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Пов’язані транспортні системи Пов’язані транспортні системи |
spellingShingle |
Пов’язані транспортні системи Пов’язані транспортні системи Бакалінський, О.В. Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць Економічні інновації |
description |
Исследуются пределы пространства маркетингового влияния на потребительское поведение пассажиров железных дорог в рыночных условиях. Дифференцированные зоны ощущений потребителя, которые влияют на отношение к обслуживанию. Определяется степень контроля перевозчиком факторов, которые непосредственно не связаны с услугой, но влияют на получение удовлетворения потребителя. Предлагается модель качества пассажирских перевозок. |
format |
Article |
author |
Бакалінський, О.В. |
author_facet |
Бакалінський, О.В. |
author_sort |
Бакалінський, О.В. |
title |
Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць |
title_short |
Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць |
title_full |
Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць |
title_fullStr |
Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць |
title_full_unstemmed |
Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць |
title_sort |
визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Пов’язані транспортні системи |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67349 |
citation_txt |
Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць / О.В. Бакалінський // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 46. — С. 269-278. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT bakalínsʹkijov viznačennâgranicʹprostorudlâmarketingovogovplivunaspoživčupovedínkupasažirívzalíznicʹ |
first_indexed |
2023-10-18T18:52:07Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:52:07Z |
_version_ |
1796145376282017792 |