Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць

Исследуются пределы пространства маркетингового влияния на потребительское поведение пассажиров железных дорог в рыночных условиях. Дифференцированные зоны ощущений потребителя, которые влияют на отношение к обслуживанию. Определяется степень контроля перевозчиком факторов, которые непосредственно...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Бакалінський, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2011
Назва видання:Економічні інновації
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67349
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць / О.В. Бакалінський // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 46. — С. 269-278. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-67349
record_format dspace
spelling irk-123456789-673492014-09-03T03:01:36Z Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць Бакалінський, О.В. Пов’язані транспортні системи Исследуются пределы пространства маркетингового влияния на потребительское поведение пассажиров железных дорог в рыночных условиях. Дифференцированные зоны ощущений потребителя, которые влияют на отношение к обслуживанию. Определяется степень контроля перевозчиком факторов, которые непосредственно не связаны с услугой, но влияют на получение удовлетворения потребителя. Предлагается модель качества пассажирских перевозок. 2011 Article Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць / О.В. Бакалінський // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 46. — С. 269-278. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67349 338.47 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Пов’язані транспортні системи
Пов’язані транспортні системи
spellingShingle Пов’язані транспортні системи
Пов’язані транспортні системи
Бакалінський, О.В.
Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць
Економічні інновації
description Исследуются пределы пространства маркетингового влияния на потребительское поведение пассажиров железных дорог в рыночных условиях. Дифференцированные зоны ощущений потребителя, которые влияют на отношение к обслуживанию. Определяется степень контроля перевозчиком факторов, которые непосредственно не связаны с услугой, но влияют на получение удовлетворения потребителя. Предлагается модель качества пассажирских перевозок.
format Article
author Бакалінський, О.В.
author_facet Бакалінський, О.В.
author_sort Бакалінський, О.В.
title Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць
title_short Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць
title_full Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць
title_fullStr Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць
title_full_unstemmed Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць
title_sort визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2011
topic_facet Пов’язані транспортні системи
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67349
citation_txt Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць / О.В. Бакалінський // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 46. — С. 269-278. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT bakalínsʹkijov viznačennâgranicʹprostorudlâmarketingovogovplivunaspoživčupovedínkupasažirívzalíznicʹ
first_indexed 2023-10-18T18:52:07Z
last_indexed 2023-10-18T18:52:07Z
_version_ 1796145376282017792