Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць
Исследуются пределы пространства маркетингового влияния на потребительское поведение пассажиров железных дорог в рыночных условиях. Дифференцированные зоны ощущений потребителя, которые влияют на отношение к обслуживанию. Определяется степень контроля перевозчиком факторов, которые непосредственно...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Бакалінський, О.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67349 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць / О.В. Бакалінський // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 46. — С. 269-278. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Екологічна політика залізниці
за авторством: Ейтутіс, Г.Д.
Опубліковано: (2011) -
Экономическая необоснованность реформирования транспортного комплекса Украины
за авторством: Аксенов, И.М.
Опубліковано: (2011) -
Structure of the transport-logistics cluster and its formation process
за авторством: Nikolayev, Y.
Опубліковано: (2011) -
Управление качеством транспортно-экспедиторского предприятия
за авторством: Москвиченко, И.М., та інші
Опубліковано: (2011) -
Особливості транспортно-експедиторської діяльності України в умовах нестабільності ринку
за авторством: Романенко, К.М.
Опубліковано: (2011)