2025-02-23T09:04:25-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-67369%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:04:25-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-67369%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:04:25-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T09:04:25-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання

У статті проаналізована трансформація маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов. Запропоновано новий тип маркетингових стратегій «лояльний», пристосований до економічних інтересів суспільства в нестабільних економічних умовах....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Лисюк, В.М., Шлафман, Н.Л., Стоянова, М.М.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2013
Series:Економічні інновації
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67369
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!