2025-02-23T09:04:25-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-67369%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:04:25-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-67369%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:04:25-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T09:04:25-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
У статті проаналізована трансформація маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов. Запропоновано новий тип маркетингових стратегій «лояльний», пристосований до економічних інтересів суспільства в нестабільних економічних умовах....
Saved in:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2013
|
Series: | Економічні інновації |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67369 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|