Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання

У статті проаналізована трансформація маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов. Запропоновано новий тип маркетингових стратегій «лояльний», пристосований до економічних інтересів суспільства в нестабільних економічних умовах....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автори: Лисюк, В.М., Шлафман, Н.Л., Стоянова, М.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2013
Назва видання:Економічні інновації
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67369
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання / В.М. Лисюк, Н.Л. Шлафман, М.М. Стоянова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 52. — С. 151-159. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-67369
record_format dspace
spelling irk-123456789-673692014-09-04T03:01:40Z Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання Лисюк, В.М. Шлафман, Н.Л. Стоянова, М.М. Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика) У статті проаналізована трансформація маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов. Запропоновано новий тип маркетингових стратегій «лояльний», пристосований до економічних інтересів суспільства в нестабільних економічних умовах. The article analyzes the transformation of marketing strategies and identifies the opportunities to adapt them to different economic conditions. In the article also suggested a new type of marketing strategies "loyal", adapted to the economic interests of society as a volatile economic environment. 2013 Article Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання / В.М. Лисюк, Н.Л. Шлафман, М.М. Стоянова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 52. — С. 151-159. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67369 330.31+339.14 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика)
Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика)
spellingShingle Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика)
Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика)
Лисюк, В.М.
Шлафман, Н.Л.
Стоянова, М.М.
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
Економічні інновації
description У статті проаналізована трансформація маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов. Запропоновано новий тип маркетингових стратегій «лояльний», пристосований до економічних інтересів суспільства в нестабільних економічних умовах.
format Article
author Лисюк, В.М.
Шлафман, Н.Л.
Стоянова, М.М.
author_facet Лисюк, В.М.
Шлафман, Н.Л.
Стоянова, М.М.
author_sort Лисюк, В.М.
title Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
title_short Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
title_full Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
title_fullStr Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
title_full_unstemmed Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
title_sort адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2013
topic_facet Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика)
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67369
citation_txt Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання / В.М. Лисюк, Н.Л. Шлафман, М.М. Стоянова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 52. — С. 151-159. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT lisûkvm adaptivnatransformacíâmarketingovihstrategíjzurahuvannâmnacíonalʹnihínteresívekonomíčnogozrostannâ
AT šlafmannl adaptivnatransformacíâmarketingovihstrategíjzurahuvannâmnacíonalʹnihínteresívekonomíčnogozrostannâ
AT stoânovamm adaptivnatransformacíâmarketingovihstrategíjzurahuvannâmnacíonalʹnihínteresívekonomíčnogozrostannâ
first_indexed 2023-10-18T18:52:10Z
last_indexed 2023-10-18T18:52:10Z
_version_ 1796145378409578496