Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
У статті проаналізована трансформація маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов. Запропоновано новий тип маркетингових стратегій «лояльний», пристосований до економічних інтересів суспільства в нестабільних економічних умовах....
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67369 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання / В.М. Лисюк, Н.Л. Шлафман, М.М. Стоянова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 52. — С. 151-159. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-67369 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-673692014-09-04T03:01:40Z Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання Лисюк, В.М. Шлафман, Н.Л. Стоянова, М.М. Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика) У статті проаналізована трансформація маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов. Запропоновано новий тип маркетингових стратегій «лояльний», пристосований до економічних інтересів суспільства в нестабільних економічних умовах. The article analyzes the transformation of marketing strategies and identifies the opportunities to adapt them to different economic conditions. In the article also suggested a new type of marketing strategies "loyal", adapted to the economic interests of society as a volatile economic environment. 2013 Article Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання / В.М. Лисюк, Н.Л. Шлафман, М.М. Стоянова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 52. — С. 151-159. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67369 330.31+339.14 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика) Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика) |
spellingShingle |
Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика) Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика) Лисюк, В.М. Шлафман, Н.Л. Стоянова, М.М. Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання Економічні інновації |
description |
У статті проаналізована трансформація маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов. Запропоновано новий тип маркетингових стратегій «лояльний», пристосований до економічних інтересів суспільства в нестабільних економічних умовах. |
format |
Article |
author |
Лисюк, В.М. Шлафман, Н.Л. Стоянова, М.М. |
author_facet |
Лисюк, В.М. Шлафман, Н.Л. Стоянова, М.М. |
author_sort |
Лисюк, В.М. |
title |
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання |
title_short |
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання |
title_full |
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання |
title_fullStr |
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання |
title_full_unstemmed |
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання |
title_sort |
адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика) |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67369 |
citation_txt |
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання / В.М. Лисюк, Н.Л. Шлафман, М.М. Стоянова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 52. — С. 151-159. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT lisûkvm adaptivnatransformacíâmarketingovihstrategíjzurahuvannâmnacíonalʹnihínteresívekonomíčnogozrostannâ AT šlafmannl adaptivnatransformacíâmarketingovihstrategíjzurahuvannâmnacíonalʹnihínteresívekonomíčnogozrostannâ AT stoânovamm adaptivnatransformacíâmarketingovihstrategíjzurahuvannâmnacíonalʹnihínteresívekonomíčnogozrostannâ |
first_indexed |
2023-10-18T18:52:10Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:52:10Z |
_version_ |
1796145378409578496 |