Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області

Класифіковано основні риси ринку м’ясопродуктів Луганської області та обґрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності. Проаналізовано результати проведених анкетних...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут регіональних досліджень НАН України
Дата:2013
Автор: Чеботарьов, Є.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут регіональних досліджень НАН України 2013
Назва видання:Регіональна економіка
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/68194
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області / Є.В. Чеботарьов // Регіональна економіка. — 2013. — № 2(68). — С. 203-210. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine