Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області
Класифіковано основні риси ринку м’ясопродуктів Луганської області та обґрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності. Проаналізовано результати проведених анкетних...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут регіональних досліджень НАН України
2013
|
Назва видання: | Регіональна економіка |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/68194 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області / Є.В. Чеботарьов // Регіональна економіка. — 2013. — № 2(68). — С. 203-210. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-68194 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-681942014-09-20T03:01:25Z Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області Чеботарьов, Є.В. Наукові повідомлення Класифіковано основні риси ринку м’ясопродуктів Луганської області та обґрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності. Проаналізовано результати проведених анкетних опитувань споживачів м’ясопродуктів в обласному центрі, містах обласного підпорядкування, промислових й аграрних адміністративно-територіальних районах регіону. На підґрунті встановлених споживацьких уподобань запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності та оптимізації виробничо-комерційної процесу товаровиробників м’ясопереробної галузі. Классифицированы основные черты рынка мясопродуктов Луганской области и обоснованы методические аспекты маркетинговых исследований: определение метода опроса покупателей; формулирование вопросов и вариантов ответов; расчёт объёма совокупной выборки. Проанализированы результаты проведённых анкетных опросов потребителей мясопродуктов в областном центре, городах областного подчинения, промышленных и аграрных административно-территориальных районах региона. На основе выявленных потребительских предпочтений предложены меры по усовершенствованию маркетинговой деятельности и оптимизации производственно-коммерческого процесса товаропроизводителей мясоперерабатывающей отрасли. The main features of the market of meat products of Luhansk region are classified and methodical aspects of marketing research are proved: definition of a method of customers survey; formulation of questions and versions of responses; calculation of volume of cumulative selection. Results of the carried-out questionnaires of consumers of meat products in the regional center, the cities of regional submission and industrial and agrarian administrative-territorial districts of the region are analyzed. On the basis of the revealed consumers preferences the measures for improvement of marketing activity and optimization of production and commercial process of producers of meat-processing industry are offered. 2013 Article Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області / Є.В. Чеботарьов // Регіональна економіка. — 2013. — № 2(68). — С. 203-210. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1562-0905 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/68194 [339.138-047.37:637.52] (477.61) uk Регіональна економіка Інститут регіональних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові повідомлення Наукові повідомлення |
spellingShingle |
Наукові повідомлення Наукові повідомлення Чеботарьов, Є.В. Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області Регіональна економіка |
description |
Класифіковано основні риси ринку м’ясопродуктів Луганської області та обґрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності. Проаналізовано результати проведених анкетних опитувань споживачів м’ясопродуктів в обласному центрі, містах обласного підпорядкування, промислових й аграрних адміністративно-територіальних районах регіону. На підґрунті встановлених споживацьких уподобань запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності та оптимізації виробничо-комерційної процесу товаровиробників м’ясопереробної галузі. |
format |
Article |
author |
Чеботарьов, Є.В. |
author_facet |
Чеботарьов, Є.В. |
author_sort |
Чеботарьов, Є.В. |
title |
Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області |
title_short |
Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області |
title_full |
Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області |
title_fullStr |
Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області |
title_full_unstemmed |
Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області |
title_sort |
методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів луганської області |
publisher |
Інститут регіональних досліджень НАН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Наукові повідомлення |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/68194 |
citation_txt |
Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області / Є.В. Чеботарьов // Регіональна економіка. — 2013. — № 2(68). — С. 203-210. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
series |
Регіональна економіка |
work_keys_str_mv |
AT čebotarʹovêv metodičnezabezpečennâmarketingovogodoslídžennârinkumâsoproduktívlugansʹkoíoblastí |
first_indexed |
2023-10-18T18:54:00Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:54:00Z |
_version_ |
1796145462122643456 |