Глокализационная направленность развития современного бизнеса
У статті аналізується загальний вектор світового розвитку XXI століття, що задається процесами глобалізації й локалізації, що одержало відбиття в понятті глокалізації. Досліджуються відмітні характеристики глокальної маркетингової стратегії розвитку бізнесу....
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/69917 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Глокализационная направленность развития современного бизнеса / М.А. Кузнецова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 55. — С. 80-86. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. |