Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»

У статті обґрунтовано необхідність масового виробництва такого специфічного товару як «підприємство».Зазначена складність позиціонування цього товару. Запропонована методика стандартизації позиціонування товару «підприємство» для зміцнення його ринкової позиції....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Семененко, О.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2013
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72166
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство» / О.О. Семененко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 305-313. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine