Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»

У статті обґрунтовано необхідність масового виробництва такого специфічного товару як «підприємство».Зазначена складність позиціонування цього товару. Запропонована методика стандартизації позиціонування товару «підприємство» для зміцнення його ринкової позиції....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Семененко, О.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2013
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72166
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство» / О.О. Семененко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 305-313. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-72166
record_format dspace
spelling irk-123456789-721662014-12-20T03:01:50Z Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство» Семененко, О.О. У статті обґрунтовано необхідність масового виробництва такого специфічного товару як «підприємство».Зазначена складність позиціонування цього товару. Запропонована методика стандартизації позиціонування товару «підприємство» для зміцнення його ринкової позиції. In the article the necessity of mass production of such a specific commodity as "enterprise" is grounded. Complexities of the positioning of this commodity are noted. The method of standardization of product positioning "enterprise" to strengthen its market position is proposed. 2013 Article Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство» / О.О. Семененко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 305-313. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72166 339.138+658.62(083.74) uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті обґрунтовано необхідність масового виробництва такого специфічного товару як «підприємство».Зазначена складність позиціонування цього товару. Запропонована методика стандартизації позиціонування товару «підприємство» для зміцнення його ринкової позиції.
format Article
author Семененко, О.О.
spellingShingle Семененко, О.О.
Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»
Економічні інновації
author_facet Семененко, О.О.
author_sort Семененко, О.О.
title Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»
title_short Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»
title_full Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»
title_fullStr Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»
title_full_unstemmed Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»
title_sort методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2013
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72166
citation_txt Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство» / О.О. Семененко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 305-313. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT semenenkooo metodičnijpídhíddostvorennâstandartupozicíonuvannâtovarupídpriêmstvo
first_indexed 2023-10-18T19:02:16Z
last_indexed 2023-10-18T19:02:16Z
_version_ 1796145838520532992