Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»
У статті обґрунтовано необхідність масового виробництва такого специфічного товару як «підприємство».Зазначена складність позиціонування цього товару. Запропонована методика стандартизації позиціонування товару «підприємство» для зміцнення його ринкової позиції....
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | Семененко, О.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72166 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство» / О.О. Семененко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 305-313. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Методичний підхід до складання стратегічних бюджетів промислового підприємства
за авторством: Берсуцька, С.Я., та інші
Опубліковано: (2015) -
Методичний підхід до оцінювання ризиків продовольчого забезпечення
за авторством: Осипова, О.І.
Опубліковано: (2012) -
Основна споживча властивість товару
за авторством: Жигулін, О.
Опубліковано: (2010) -
Методичний підхід до оцінювання пріоритетів розвитку управлінських компетенцій підприємства
за авторством: Денисюк, О.В.
Опубліковано: (2012) -
Методичний підхід до оцінки ефективності інтегрованого зернового ринку України
за авторством: Нікішина, О.В.
Опубліковано: (2014)