Особливості формування конкурентної позиції виробника зерна на світовому товарному ринку
Щодо стратегії позиціонування сировини, зокрема стратегічно важливої для України – зернових на міжнародному ринку, то до теперішнього часу зазначена система не знайшла широкого відображення у вітчизняних економічних та маркетингових концепціях, проте є тим важливим чинником, який забезпечує конкурен...
Збережено в:
Дата: | 2004 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2004
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74366 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості формування конкурентної позиції виробника зерна на світовому товарному ринку / О.О. Голосов // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 50. — С. 34-38. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |