Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві

Уточнено сутність маркетингового підходу, який зорієнтований на першочергове урахування попиту на продукцію підприємства та купівельне сприйняття цінності цієї продукції споживачем. Обґрунтовано доцільність використання даного методичного підходу при формуванні та використанні цінової політики підпр...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автор: Корінєв, В.Л.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2014
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77115
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 42–47. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine