Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві
Уточнено сутність маркетингового підходу, який зорієнтований на першочергове урахування попиту на продукцію підприємства та купівельне сприйняття цінності цієї продукції споживачем. Обґрунтовано доцільність використання даного методичного підходу при формуванні та використанні цінової політики підпр...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2014
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77115 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 42–47. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-77115 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-771152015-02-22T03:01:44Z Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві Корінєв, В.Л. Наукові статті Уточнено сутність маркетингового підходу, який зорієнтований на першочергове урахування попиту на продукцію підприємства та купівельне сприйняття цінності цієї продукції споживачем. Обґрунтовано доцільність використання даного методичного підходу при формуванні та використанні цінової політики підприємством ВАТ «Мотор Січ» з урахуванням особливостей вітчизняного ринку. Уточнена сущность маркетингового подхода, который сориентирован на первоочередной учет спроса на продукцию предприятия и покупательное восприятие ценности этой продукции потребителем. Обоснована целесообразность использования данного методического подхода при формировании и использовании ценовой политики предприятием ОАО «Мотор Сич» с учетом особенностей отечественного рынка. Specified essence of marketing approach which is orientated on the primary account of demand on products enterprises and purchasing perception of this output value by an user. Grounded expedience of the use of this methodical approach at forming and use of price policy by the enterprise of OC «Motor of Sich» taking into account the features of domestic market. 2014 Article Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 42–47. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77115 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Корінєв, В.Л. Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві Вісник економічної науки України |
description |
Уточнено сутність маркетингового підходу, який зорієнтований на першочергове урахування попиту на продукцію підприємства та купівельне сприйняття цінності цієї продукції споживачем. Обґрунтовано доцільність використання даного методичного підходу при формуванні та використанні цінової політики підприємством ВАТ «Мотор Січ» з урахуванням особливостей вітчизняного ринку. |
format |
Article |
author |
Корінєв, В.Л. |
author_facet |
Корінєв, В.Л. |
author_sort |
Корінєв, В.Л. |
title |
Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві |
title_short |
Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві |
title_full |
Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві |
title_fullStr |
Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві |
title_full_unstemmed |
Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві |
title_sort |
маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2014 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77115 |
citation_txt |
Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 42–47. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT korínêvvl marketingovijpídhíddoupravlínnâcínovoûpolítikoûnapídpriêmství |
first_indexed |
2023-10-18T19:13:30Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:13:30Z |
_version_ |
1796146335606374400 |