Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві

Уточнено сутність маркетингового підходу, який зорієнтований на першочергове урахування попиту на продукцію підприємства та купівельне сприйняття цінності цієї продукції споживачем. Обґрунтовано доцільність використання даного методичного підходу при формуванні та використанні цінової політики підпр...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автор: Корінєв, В.Л.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2014
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77115
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 42–47. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-77115
record_format dspace
spelling irk-123456789-771152015-02-22T03:01:44Z Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві Корінєв, В.Л. Наукові статті Уточнено сутність маркетингового підходу, який зорієнтований на першочергове урахування попиту на продукцію підприємства та купівельне сприйняття цінності цієї продукції споживачем. Обґрунтовано доцільність використання даного методичного підходу при формуванні та використанні цінової політики підприємством ВАТ «Мотор Січ» з урахуванням особливостей вітчизняного ринку. Уточнена сущность маркетингового подхода, который сориентирован на первоочередной учет спроса на продукцию предприятия и покупательное восприятие ценности этой продукции потребителем. Обоснована целесообразность использования данного методического подхода при формировании и использовании ценовой политики предприятием ОАО «Мотор Сич» с учетом особенностей отечественного рынка. Specified essence of marketing approach which is orientated on the primary account of demand on products enterprises and purchasing perception of this output value by an user. Grounded expedience of the use of this methodical approach at forming and use of price policy by the enterprise of OC «Motor of Sich» taking into account the features of domestic market. 2014 Article Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 42–47. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77115 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Корінєв, В.Л.
Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві
Вісник економічної науки України
description Уточнено сутність маркетингового підходу, який зорієнтований на першочергове урахування попиту на продукцію підприємства та купівельне сприйняття цінності цієї продукції споживачем. Обґрунтовано доцільність використання даного методичного підходу при формуванні та використанні цінової політики підприємством ВАТ «Мотор Січ» з урахуванням особливостей вітчизняного ринку.
format Article
author Корінєв, В.Л.
author_facet Корінєв, В.Л.
author_sort Корінєв, В.Л.
title Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві
title_short Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві
title_full Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві
title_fullStr Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві
title_full_unstemmed Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві
title_sort маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2014
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77115
citation_txt Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 42–47. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT korínêvvl marketingovijpídhíddoupravlínnâcínovoûpolítikoûnapídpriêmství
first_indexed 2023-10-18T19:13:30Z
last_indexed 2023-10-18T19:13:30Z
_version_ 1796146335606374400