Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2008
Автор: Зоська, Я.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2008
Назва видання:Мультиверсум. Філософський альманах
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77242
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти / Я.В. Зоська // Мультиверсум. Філософський альманах: Зб. наук. пр. — К., 2008. — Вип. 75. — С. 224-230. — Бібліогр.: 2 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine