Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Зоська, Я.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2008
Назва видання:Мультиверсум. Філософський альманах
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77242
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти / Я.В. Зоська // Мультиверсум. Філософський альманах: Зб. наук. пр. — К., 2008. — Вип. 75. — С. 224-230. — Бібліогр.: 2 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-77242
record_format dspace
spelling irk-123456789-772422015-02-24T03:02:14Z Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти Зоська, Я.В. 2008 Article Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти / Я.В. Зоська // Мультиверсум. Філософський альманах: Зб. наук. пр. — К., 2008. — Вип. 75. — С. 224-230. — Бібліогр.: 2 назв. — укр. 2078-8142 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77242 uk Мультиверсум. Філософський альманах Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
format Article
author Зоська, Я.В.
spellingShingle Зоська, Я.В.
Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти
Мультиверсум. Філософський альманах
author_facet Зоська, Я.В.
author_sort Зоська, Я.В.
title Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти
title_short Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти
title_full Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти
title_fullStr Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти
title_full_unstemmed Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти
title_sort механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2008
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77242
citation_txt Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти / Я.В. Зоська // Мультиверсум. Філософський альманах: Зб. наук. пр. — К., 2008. — Вип. 75. — С. 224-230. — Бібліогр.: 2 назв. — укр.
series Мультиверсум. Філософський альманах
work_keys_str_mv AT zosʹkaâv mehanízmiformuvannâpovedínkispoživačívposlugusistemíviŝoíosvíti
first_indexed 2023-10-18T19:13:48Z
last_indexed 2023-10-18T19:13:48Z
_version_ 1796146348881346560