Стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки

Выход предприятия на внешние рынки, где властвует жесткая конкуренция, возможен лишь при условии использования современных методов управления.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автори: Ліпич, Л.Г., Фатенок-Ткачук, А.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77994
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки / Л.Г. Ліпич, А.О. Фатенок-Ткачук // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 102. — С. 146-151. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine