Урахування конкурентоспроможності продукції в процесі ціноутворення
З метою зміцнення економічного положення підприємства на ринку його підприємницька діяльність підприємства в умовах зростаючої конкурентної боротьби потребує постійної уваги до підвищення рівня якості продукції з урахуванням потреб і вимог споживачів. В даному разі обов’язково повинні враховуватися...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8252 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Урахування конкурентоспроможності продукції в процесі ціноутворення / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України — 2008. — № 2(14). — С. 85-88. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |