Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії

Проведений аналіз сприйняття якості обслуговування (PQoS) як цільової функції задачі мережевого керування. Запропонована імітаційна модель для визначення значень PQoS. Проведене експериментальне дослідження гіпотези IQX для кодеку мови SPEEX....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Authors: Стрюк, О.Ю., Янсонс, Я.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут проблем математичних машин і систем НАН України 2011
Series:Математичні машини і системи
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83401
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії / О.Ю. Стрюк, Я.В. Янсонс // Мат. машини і системи. — 2011. — № 1. — С. 127-134. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Description
Summary:Проведений аналіз сприйняття якості обслуговування (PQoS) як цільової функції задачі мережевого керування. Запропонована імітаційна модель для визначення значень PQoS. Проведене експериментальне дослідження гіпотези IQX для кодеку мови SPEEX.