Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві

Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами марк...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
Дата:2014
Автори: Костенко, О.П., Костенко, Т.І., Білоцерківська, О.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України 2014
Назва видання:Управляющие системы и машины
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83492
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О.П. Костенко, Т.І. Костенко, О.Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. — 2014. — № 4. — С. 77-83, 92. — Бібліогр.: 11 назв. — укр., рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine