Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві
Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами марк...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
2014
|
Назва видання: | Управляющие системы и машины |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83492 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О.П. Костенко, Т.І. Костенко, О.Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. — 2014. — № 4. — С. 77-83, 92. — Бібліогр.: 11 назв. — укр., рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-83492 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-834922015-06-20T03:02:23Z Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві Костенко, О.П. Костенко, Т.І. Білоцерківська, О.Ю. Экономико-математическое моделирование Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами маркетинговой информации. The conceptual model of marketing that uses classic cybernetic approaches to management is proposed. The current trends of cyber marketing, based on the cybernetics principles, information theory, modeling and management techniques of marketing information systems are outlined. Запропоновано концептуальну модель маркетингу, в якій використовуються класичні кібернетичні підходи до управління підприємством та сучасні напрями розвитку кібернетичного маркетингу, засновані на принципах кібернетики, теорії інформації, методів моделювання та управління системами маркетингової інформації. 2014 Article Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О.П. Костенко, Т.І. Костенко, О.Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. — 2014. — № 4. — С. 77-83, 92. — Бібліогр.: 11 назв. — укр., рос. 0130-5395 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83492 39.138 : 004.4 uk Управляющие системы и машины Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Экономико-математическое моделирование Экономико-математическое моделирование |
spellingShingle |
Экономико-математическое моделирование Экономико-математическое моделирование Костенко, О.П. Костенко, Т.І. Білоцерківська, О.Ю. Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві Управляющие системы и машины |
description |
Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами маркетинговой информации. |
format |
Article |
author |
Костенко, О.П. Костенко, Т.І. Білоцерківська, О.Ю. |
author_facet |
Костенко, О.П. Костенко, Т.І. Білоцерківська, О.Ю. |
author_sort |
Костенко, О.П. |
title |
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві |
title_short |
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві |
title_full |
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві |
title_fullStr |
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві |
title_full_unstemmed |
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві |
title_sort |
розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві |
publisher |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України |
publishDate |
2014 |
topic_facet |
Экономико-математическое моделирование |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83492 |
citation_txt |
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О.П. Костенко, Т.І. Костенко, О.Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. — 2014. — № 4. — С. 77-83, 92. — Бібліогр.: 11 назв. — укр., рос. |
series |
Управляющие системы и машины |
work_keys_str_mv |
AT kostenkoop rozrobkakonceptualʹnoímodelíkíbernetičnogomarketingunapídpriêmství AT kostenkotí rozrobkakonceptualʹnoímodelíkíbernetičnogomarketingunapídpriêmství AT bílocerkívsʹkaoû rozrobkakonceptualʹnoímodelíkíbernetičnogomarketingunapídpriêmství |
first_indexed |
2023-10-18T19:26:56Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:26:56Z |
_version_ |
1796146981293260800 |