Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві

Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами марк...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автори: Костенко, О.П., Костенко, Т.І., Білоцерківська, О.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України 2014
Назва видання:Управляющие системы и машины
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83492
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О.П. Костенко, Т.І. Костенко, О.Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. — 2014. — № 4. — С. 77-83, 92. — Бібліогр.: 11 назв. — укр., рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-83492
record_format dspace
spelling irk-123456789-834922015-06-20T03:02:23Z Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві Костенко, О.П. Костенко, Т.І. Білоцерківська, О.Ю. Экономико-математическое моделирование Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами маркетинговой информации. The conceptual model of marketing that uses classic cybernetic approaches to management is proposed. The current trends of cyber marketing, based on the cybernetics principles, information theory, modeling and management techniques of marketing information systems are outlined. Запропоновано концептуальну модель маркетингу, в якій використовуються класичні кібернетичні підходи до управління підприємством та сучасні напрями розвитку кібернетичного маркетингу, засновані на принципах кібернетики, теорії інформації, методів моделювання та управління системами маркетингової інформації. 2014 Article Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О.П. Костенко, Т.І. Костенко, О.Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. — 2014. — № 4. — С. 77-83, 92. — Бібліогр.: 11 назв. — укр., рос. 0130-5395 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83492 39.138 : 004.4 uk Управляющие системы и машины Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Экономико-математическое моделирование
Экономико-математическое моделирование
spellingShingle Экономико-математическое моделирование
Экономико-математическое моделирование
Костенко, О.П.
Костенко, Т.І.
Білоцерківська, О.Ю.
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві
Управляющие системы и машины
description Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами маркетинговой информации.
format Article
author Костенко, О.П.
Костенко, Т.І.
Білоцерківська, О.Ю.
author_facet Костенко, О.П.
Костенко, Т.І.
Білоцерківська, О.Ю.
author_sort Костенко, О.П.
title Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві
title_short Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві
title_full Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві
title_fullStr Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві
title_full_unstemmed Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві
title_sort розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві
publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
publishDate 2014
topic_facet Экономико-математическое моделирование
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83492
citation_txt Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О.П. Костенко, Т.І. Костенко, О.Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. — 2014. — № 4. — С. 77-83, 92. — Бібліогр.: 11 назв. — укр., рос.
series Управляющие системы и машины
work_keys_str_mv AT kostenkoop rozrobkakonceptualʹnoímodelíkíbernetičnogomarketingunapídpriêmství
AT kostenkotí rozrobkakonceptualʹnoímodelíkíbernetičnogomarketingunapídpriêmství
AT bílocerkívsʹkaoû rozrobkakonceptualʹnoímodelíkíbernetičnogomarketingunapídpriêmství
first_indexed 2023-10-18T19:26:56Z
last_indexed 2023-10-18T19:26:56Z
_version_ 1796146981293260800