2025-02-23T09:57:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-84155%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:57:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-84155%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:57:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T09:57:05-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта

Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Дослі...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Остапенко, В.В., Остапенко, О.С., Беляева, Е.Н., Ступницкая, Ю.В.
Format: Article
Language:Russian
Published: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2012
Series:Кибернетика и системный анализ
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84155
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!