Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта

Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Дослі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Остапенко, В.В., Остапенко, О.С., Беляева, Е.Н., Ступницкая, Ю.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2012
Назва видання:Кибернетика и системный анализ
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84155
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-84155
record_format dspace
spelling irk-123456789-841552015-07-04T03:01:29Z Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта Остапенко, В.В. Остапенко, О.С. Беляева, Е.Н. Ступницкая, Ю.В. Кибернетика Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Досліджено оптимізаційну модель і доведено існування єдиного розв’язку для різних функцій залежності між вкладеними коштами і виграшем. Знайдено аналітичний розв’язок моделі для двох партій (компаній). Досліджено чутливість оптимального розв’язку до параметрів моделі та формування стохастичної моделі. A model of optimization of the strategy of any number of political parties (companies) in election (advertising) campaign is proposed. We formulate a problem of choosing the optimal strategy of allocation of scarce resources among regions (markets) in which political parties (companies) have a different impact. We analyze the optimization model and prove the existence of a single solution for different functions of dependence between the investments and a winning. We find the analytical solution of the model for the case of two parties (companies). A line of further development is to study the sensitivity of the optimal solution to the model parameters and to set up a stochastic model. 2012 Article Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. 0023-1274 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84155 518.9 ru Кибернетика и системный анализ Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Кибернетика
Кибернетика
spellingShingle Кибернетика
Кибернетика
Остапенко, В.В.
Остапенко, О.С.
Беляева, Е.Н.
Ступницкая, Ю.В.
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
Кибернетика и системный анализ
description Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Досліджено оптимізаційну модель і доведено існування єдиного розв’язку для різних функцій залежності між вкладеними коштами і виграшем. Знайдено аналітичний розв’язок моделі для двох партій (компаній). Досліджено чутливість оптимального розв’язку до параметрів моделі та формування стохастичної моделі.
format Article
author Остапенко, В.В.
Остапенко, О.С.
Беляева, Е.Н.
Ступницкая, Ю.В.
author_facet Остапенко, В.В.
Остапенко, О.С.
Беляева, Е.Н.
Ступницкая, Ю.В.
author_sort Остапенко, В.В.
title Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
title_short Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
title_full Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
title_fullStr Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
title_full_unstemmed Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
title_sort математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
publishDate 2012
topic_facet Кибернетика
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84155
citation_txt Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.
series Кибернетика и системный анализ
work_keys_str_mv AT ostapenkovv matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta
AT ostapenkoos matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta
AT belâevaen matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta
AT stupnickaâûv matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta
first_indexed 2023-10-18T19:28:20Z
last_indexed 2023-10-18T19:28:20Z
_version_ 1796147049862791168