Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Дослі...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2012
|
Назва видання: | Кибернетика и системный анализ |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84155 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-84155 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-841552015-07-04T03:01:29Z Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта Остапенко, В.В. Остапенко, О.С. Беляева, Е.Н. Ступницкая, Ю.В. Кибернетика Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Досліджено оптимізаційну модель і доведено існування єдиного розв’язку для різних функцій залежності між вкладеними коштами і виграшем. Знайдено аналітичний розв’язок моделі для двох партій (компаній). Досліджено чутливість оптимального розв’язку до параметрів моделі та формування стохастичної моделі. A model of optimization of the strategy of any number of political parties (companies) in election (advertising) campaign is proposed. We formulate a problem of choosing the optimal strategy of allocation of scarce resources among regions (markets) in which political parties (companies) have a different impact. We analyze the optimization model and prove the existence of a single solution for different functions of dependence between the investments and a winning. We find the analytical solution of the model for the case of two parties (companies). A line of further development is to study the sensitivity of the optimal solution to the model parameters and to set up a stochastic model. 2012 Article Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. 0023-1274 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84155 518.9 ru Кибернетика и системный анализ Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Кибернетика Кибернетика |
spellingShingle |
Кибернетика Кибернетика Остапенко, В.В. Остапенко, О.С. Беляева, Е.Н. Ступницкая, Ю.В. Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта Кибернетика и системный анализ |
description |
Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Досліджено оптимізаційну модель і доведено існування єдиного розв’язку для різних функцій залежності між вкладеними коштами і виграшем. Знайдено аналітичний розв’язок моделі для двох партій (компаній). Досліджено чутливість оптимального розв’язку до параметрів моделі та формування стохастичної моделі. |
format |
Article |
author |
Остапенко, В.В. Остапенко, О.С. Беляева, Е.Н. Ступницкая, Ю.В. |
author_facet |
Остапенко, В.В. Остапенко, О.С. Беляева, Е.Н. Ступницкая, Ю.В. |
author_sort |
Остапенко, В.В. |
title |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
title_short |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
title_full |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
title_fullStr |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
title_full_unstemmed |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
title_sort |
математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
publisher |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Кибернетика |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84155 |
citation_txt |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
series |
Кибернетика и системный анализ |
work_keys_str_mv |
AT ostapenkovv matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta AT ostapenkoos matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta AT belâevaen matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta AT stupnickaâûv matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta |
first_indexed |
2023-10-18T19:28:20Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:28:20Z |
_version_ |
1796147049862791168 |