Застосування теорії мультимножин для формування індивідуального квантового набору навчального контенту
У статті розглянуто застосування теорії мультимножин для побудови індивідуальної навчальної траєкторії студента в адаптивній системі дистанційного навчання. Описана технологія дає змогу побудувати базу знань навчального контенту на основі найменших неподільних квантів інформації....
Gespeichert in:
Datum: | 2014 |
---|---|
1. Verfasser: | Пікуляк, М.В. |
Format: | Artikel |
Sprache: | Ukrainian |
Veröffentlicht: |
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
2014
|
Schriftenreihe: | Математичні машини і системи |
Schlagworte: | |
Online Zugang: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84435 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Zitieren: | Застосування теорії мультимножин для формування індивідуального квантового набору навчального контенту / М.В. Пікуляк // Математичні машини і системи. — 2014. — № 3. — 96-103. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Застосування системи візуального моделювання у медицині
von: Терещенко, В.М.
Veröffentlicht: (2013) -
Застосування континуального підходу в моделях промислової цементації грунтів
von: Демчук, М.Б.
Veröffentlicht: (2013) -
Ризики застосування коефіцієнта кореляції при конкретній специфікації регресійної моделі
von: Лапач, С.М.
Veröffentlicht: (2018) -
Застосування IRT-моделей та методів багатокритеріальної оптимізації до аналізу психологічного профілю
von: Диховичний, О.О., et al.
Veröffentlicht: (2019) -
Основні міри подібності та нові підходи до їх застосування при класифікуванні гіперспектральних космічних зображень
von: Альперт, С.І.
Veröffentlicht: (2019)