Інформаційно-кібернетичні та психолого-дидактичні аспекти проектування експертно-навчальних систем

У статті розглянуті питання проектування експертно-навчальних систем (ЕНС). Проаналізовані інформаційні, кібернетичні, дидактичні та психологічні аспекти проектування та функціонування ЕНС....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Костюченко, М.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2013
Назва видання:Искусственный интеллект
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85197
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інформаційно-кібернетичні та психолого-дидактичні аспекти проектування експертно-навчальних систем / М.П. Костюченко // Искусственный интеллект. — 2013. — № 4. — С. 127–137. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine