Нечітка модель прийняття рішень щодо якісної диференціації кількісних оцінок 200-бальної шкали

У статті застосовано методи лінгвістичних змінних і нечітких множин для кількісно-якісної диференціації оцінок абсолютної 200-бальної та стенів 10-бальної шкал. Побудовано функції приналежності лінгвістичної змінної «рівень навчальних досягнень» розглядають як узагальнені прогнозні моделі проактив...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Камишин, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2013
Назва видання:Искусственный интеллект
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85213
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Нечітка модель прийняття рішень щодо якісної диференціації кількісних оцінок 200-бальної шкали / В.В. Камишин // Искусственный интеллект. — 2013. — № 1. — С. 225–232. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine