Нечітка модель прийняття рішень щодо якісної диференціації кількісних оцінок 200-бальної шкали
У статті застосовано методи лінгвістичних змінних і нечітких множин для кількісно-якісної диференціації оцінок абсолютної 200-бальної та стенів 10-бальної шкал. Побудовано функції приналежності лінгвістичної змінної «рівень навчальних досягнень» розглядають як узагальнені прогнозні моделі проактив...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2013
|
Назва видання: | Искусственный интеллект |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85213 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Нечітка модель прийняття рішень щодо якісної диференціації кількісних оцінок 200-бальної шкали / В.В. Камишин // Искусственный интеллект. — 2013. — № 1. — С. 225–232. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті застосовано методи лінгвістичних змінних і нечітких множин для кількісно-якісної диференціації
оцінок абсолютної 200-бальної та стенів 10-бальної шкал. Побудовано функції приналежності лінгвістичної
змінної «рівень навчальних досягнень» розглядають як узагальнені прогнозні моделі проактивної оцінки
мотивації абітурієнтів на майбутнє зовнішнє незалежне тестування під час вступу до вищого навчального
закладу. Уведено імперативи на виявлення експертів-вимірювачів знань ліберально-демократичного і
об’єктивно-харизматичного типів, розроблено рекомендації для аналізу функцій приналежності. |
---|