Забезпечення високого рівня операційної діяльності у системах управління на основі інформаційно-технологічного сервісного підходу
Проведено аналіз сучасних тенденцій та підходів до управління ІТ та їх впливу на операційну діяльність суб’єктів господарювання та навчальних закладів зокрема. Визначено результати розвитку ІТ-компоненту інфраструктури університету на основі методології управління сервісами (ITSM). Розглянуто можлив...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2015
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87517 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Забезпечення високого рівня операційної діяльності у системах управління на основі інформаційно-технологічного сервісного підходу / М.Є. Рогоза, Є.І. Івченко, В.І. Божко // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 1 (28). — С. 125–127. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |