Забезпечення високого рівня операційної діяльності у системах управління на основі інформаційно-технологічного сервісного підходу

Проведено аналіз сучасних тенденцій та підходів до управління ІТ та їх впливу на операційну діяльність суб’єктів господарювання та навчальних закладів зокрема. Визначено результати розвитку ІТ-компоненту інфраструктури університету на основі методології управління сервісами (ITSM). Розглянуто можлив...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автори: Рогоза, М.Є., Івченко, Є.І., Божко, В.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2015
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87517
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Забезпечення високого рівня операційної діяльності у системах управління на основі інформаційно-технологічного сервісного підходу / М.Є. Рогоза, Є.І. Івченко, В.І. Божко // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 1 (28). — С. 125–127. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine