Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі

Наведено автором основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, специфічні особливості застосування функцій управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, запропоновано класифікацію маркетингового плану, маркетингового контролю, організації маркети...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автор: Гамова, І.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2014
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88014
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І.В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 3(37). — С. 88-95. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine