Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі

Наведено автором основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, специфічні особливості застосування функцій управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, запропоновано класифікацію маркетингового плану, маркетингового контролю, організації маркети...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автор: Гамова, І.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2014
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88014
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І.В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 3(37). — С. 88-95. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-88014
record_format dspace
spelling irk-123456789-880142015-11-07T03:01:49Z Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі Гамова, І.В. Маркетинг Наведено автором основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, специфічні особливості застосування функцій управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, запропоновано класифікацію маркетингового плану, маркетингового контролю, організації маркетингу, маркетингового мотивування, інформаційного забезпечення маркетингу у сфері електронної торгівлі. Приведены автором основные функции управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли, специфические особенности применения функций управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли, предложена классификация маркетингового плана, маркетингового контроля, организации маркетинга, маркетингового мотивирования, информационного обеспечения маркетинга в сфере электронной торговли. The author proposed the basic functions of marketing management companies in e-commerce, the specific features of applying the functions of marketing management companies in the sector of e-commerce, proposed classification of the marketing plan, marketing control, organizing marketing, marketing motivation, informational support of marketing in e-commerce in the article. 2014 Article Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І.В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 3(37). — С. 88-95. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88014 339.138:004.738.5 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Гамова, І.В.
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі
Економічний вісник Донбасу
description Наведено автором основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, специфічні особливості застосування функцій управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, запропоновано класифікацію маркетингового плану, маркетингового контролю, організації маркетингу, маркетингового мотивування, інформаційного забезпечення маркетингу у сфері електронної торгівлі.
format Article
author Гамова, І.В.
author_facet Гамова, І.В.
author_sort Гамова, І.В.
title Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі
title_short Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі
title_full Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі
title_fullStr Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі
title_full_unstemmed Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі
title_sort основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2014
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88014
citation_txt Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І.В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 3(37). — С. 88-95. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT gamovaív osnovnífunkcííupravlínnâmarketingompídpriêmstvusferíelektronnoítorgívlí
first_indexed 2023-10-18T19:36:45Z
last_indexed 2023-10-18T19:36:45Z
_version_ 1796147434569596928