Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі
Наведено автором основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, специфічні особливості застосування функцій управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, запропоновано класифікацію маркетингового плану, маркетингового контролю, організації маркети...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2014
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88014 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І.В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 3(37). — С. 88-95. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-88014 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-880142015-11-07T03:01:49Z Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі Гамова, І.В. Маркетинг Наведено автором основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, специфічні особливості застосування функцій управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, запропоновано класифікацію маркетингового плану, маркетингового контролю, організації маркетингу, маркетингового мотивування, інформаційного забезпечення маркетингу у сфері електронної торгівлі. Приведены автором основные функции управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли, специфические особенности применения функций управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли, предложена классификация маркетингового плана, маркетингового контроля, организации маркетинга, маркетингового мотивирования, информационного обеспечения маркетинга в сфере электронной торговли. The author proposed the basic functions of marketing management companies in e-commerce, the specific features of applying the functions of marketing management companies in the sector of e-commerce, proposed classification of the marketing plan, marketing control, organizing marketing, marketing motivation, informational support of marketing in e-commerce in the article. 2014 Article Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І.В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 3(37). — С. 88-95. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88014 339.138:004.738.5 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Гамова, І.В. Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі Економічний вісник Донбасу |
description |
Наведено автором основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, специфічні особливості застосування функцій управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, запропоновано класифікацію маркетингового плану, маркетингового контролю, організації маркетингу, маркетингового мотивування, інформаційного забезпечення маркетингу у сфері електронної торгівлі. |
format |
Article |
author |
Гамова, І.В. |
author_facet |
Гамова, І.В. |
author_sort |
Гамова, І.В. |
title |
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі |
title_short |
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі |
title_full |
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі |
title_fullStr |
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі |
title_full_unstemmed |
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі |
title_sort |
основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2014 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88014 |
citation_txt |
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І.В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 3(37). — С. 88-95. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT gamovaív osnovnífunkcííupravlínnâmarketingompídpriêmstvusferíelektronnoítorgívlí |
first_indexed |
2023-10-18T19:36:45Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:36:45Z |
_version_ |
1796147434569596928 |