Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты
Within the frames of marketing research, there are presented some aspects of how the empirical indicators, related to individual customer’s behavior, can be theoretically interpreted. Basing on system approach, the author studies theoretical concept models of the research object and subject. The mai...
Збережено в:
Видавець: | Iнститут соціології НАН України |
---|---|
Дата: | 1999 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
1999
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89542 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 85-96. — Бібліогр.: 27 назв. — рос. |