Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты

Within the frames of marketing research, there are presented some aspects of how the empirical indicators, related to individual customer’s behavior, can be theoretically interpreted. Basing on system approach, the author studies theoretical concept models of the research object and subject. The mai...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:1999
Автор: Резник, В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 1999
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89542
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 85-96. — Бібліогр.: 27 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine