Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты
Within the frames of marketing research, there are presented some aspects of how the empirical indicators, related to individual customer’s behavior, can be theoretically interpreted. Basing on system approach, the author studies theoretical concept models of the research object and subject. The mai...
Збережено в:
Дата: | 1999 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
1999
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89542 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 85-96. — Бібліогр.: 27 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-89542 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-895422015-12-15T03:02:19Z Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты Резник, В. Within the frames of marketing research, there are presented some aspects of how the empirical indicators, related to individual customer’s behavior, can be theoretically interpreted. Basing on system approach, the author studies theoretical concept models of the research object and subject. The main functions of the models are defined. 1999 Article Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 85-96. — Бібліогр.: 27 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89542 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
Within the frames of marketing research, there are presented some aspects of how the empirical indicators, related to individual customer’s behavior, can be theoretically interpreted. Basing on system approach, the author studies theoretical concept models of the research object and subject. The main functions of the models are defined. |
format |
Article |
author |
Резник, В. |
spellingShingle |
Резник, В. Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты Социология: теория, методы, маркетинг |
author_facet |
Резник, В. |
author_sort |
Резник, В. |
title |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
title_short |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
title_full |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
title_fullStr |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
title_full_unstemmed |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
title_sort |
теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
1999 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89542 |
citation_txt |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 85-96. — Бібліогр.: 27 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT reznikv teoretikokonceptualʹnoemodelirovanievmarketingovomissledovaniisistemnometodologičeskieaspekty |
first_indexed |
2023-10-18T19:39:58Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:39:58Z |
_version_ |
1796147578163691520 |