2025-02-24T03:45:40-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-89542%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T03:45:40-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-89542%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T03:45:40-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T03:45:40-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты
Within the frames of marketing research, there are presented some aspects of how the empirical indicators, related to individual customer’s behavior, can be theoretically interpreted. Basing on system approach, the author studies theoretical concept models of the research object and subject. The mai...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Russian |
Published: |
Iнститут соціології НАН України
1999
|
Series: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89542 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-89542 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-895422015-12-15T03:02:19Z Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты Резник, В. Within the frames of marketing research, there are presented some aspects of how the empirical indicators, related to individual customer’s behavior, can be theoretically interpreted. Basing on system approach, the author studies theoretical concept models of the research object and subject. The main functions of the models are defined. 1999 Article Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 85-96. — Бібліогр.: 27 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89542 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
Within the frames of marketing research, there are presented some aspects of how the empirical indicators, related to individual customer’s behavior, can be theoretically interpreted. Basing on system approach, the author studies theoretical concept models of the research object and subject. The main functions of the models are defined. |
format |
Article |
author |
Резник, В. |
spellingShingle |
Резник, В. Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты Социология: теория, методы, маркетинг |
author_facet |
Резник, В. |
author_sort |
Резник, В. |
title |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
title_short |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
title_full |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
title_fullStr |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
title_full_unstemmed |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
title_sort |
теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
1999 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89542 |
citation_txt |
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 85-96. — Бібліогр.: 27 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT reznikv teoretikokonceptualʹnoemodelirovanievmarketingovomissledovaniisistemnometodologičeskieaspekty |
first_indexed |
2023-10-18T19:39:58Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:39:58Z |
_version_ |
1796147578163691520 |