Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты

Within the frames of marketing research, there are presented some aspects of how the empirical indicators, related to individual customer’s behavior, can be theoretically interpreted. Basing on system approach, the author studies theoretical concept models of the research object and subject. The mai...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:1999
Автор: Резник, В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 1999
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89542
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 85-96. — Бібліогр.: 27 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-89542
record_format dspace
spelling irk-123456789-895422015-12-15T03:02:19Z Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты Резник, В. Within the frames of marketing research, there are presented some aspects of how the empirical indicators, related to individual customer’s behavior, can be theoretically interpreted. Basing on system approach, the author studies theoretical concept models of the research object and subject. The main functions of the models are defined. 1999 Article Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 85-96. — Бібліогр.: 27 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89542 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description Within the frames of marketing research, there are presented some aspects of how the empirical indicators, related to individual customer’s behavior, can be theoretically interpreted. Basing on system approach, the author studies theoretical concept models of the research object and subject. The main functions of the models are defined.
format Article
author Резник, В.
spellingShingle Резник, В.
Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Резник, В.
author_sort Резник, В.
title Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты
title_short Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты
title_full Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты
title_fullStr Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты
title_full_unstemmed Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты
title_sort теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 1999
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89542
citation_txt Теоретико-концептуальное моделирование в маркетинговом исследовании: системно-методологические аспекты / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 85-96. — Бібліогр.: 27 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT reznikv teoretikokonceptualʹnoemodelirovanievmarketingovomissledovaniisistemnometodologičeskieaspekty
first_indexed 2023-10-18T19:39:58Z
last_indexed 2023-10-18T19:39:58Z
_version_ 1796147578163691520