Маркетинговые исследования: сущность, методы, технологии

The article is a brief review of the "Marketing Research" textbook on the course being boundary between applied sociology, economy and marketing. On the one hand, its goalis to show to sociologists-beginners what an essence and specific character of applied marketing research are, on the o...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2000
Автор: Полторак, В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2000
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89581
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинговые исследования: сущность, методы, технологии / В. Полторак // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2000. — № 1. — С. 108-128. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси