Культура предпринимательства (религиозно-культурный аспект)

Religious and cultural specific features affect business relations in various world regions, for instance, in West European and Buddhist Confucianism cultures. According to M.Weber, the best way for the modern economy stimulation is Protestantism ethics. However, successful development of certain Fa...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:2000
Автор: Свистунов, С.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2000
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89820
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Культура предпринимательства (религиозно-культурный аспект) / С. Свистунов // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2000. — № 2. — С. 66-77. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine