Предпринимательское поведение: теоретико-методологические аспекты

In the article, sociological and psichological aspects of business behavior are considered as well as its mechanisms and structural components. From the theoretico-methodological point of view, three blocks of business behaviour regulation are sigled out: an "objective-situational" block,...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:2001
Автор: Пачковский, Ю.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2001
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89926
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Предпринимательское поведение: теоретико-методологические аспекты / Ю. Пачковский // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 1. — С. 57-63. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine