Социальный маркетинг: предмет и основные типы

The modern approach to optimization of social processes management in nowadays societies is examined in the article, particularly applying to such transforming count ries as Ukraine. The social marketing understood as a modern technology of social sphere functioning organization is considered as a k...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:2009
Автор: Акимов, Д.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2009
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90049
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Социальный маркетинг: предмет и основные типы / Д. Акимов // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2009. — № 1. — С. 186–203. — Бібліогр.: 31 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine