Манипулятивная составляющая социального взаимодействия в контексте политического маркетинга

The article is devoted to analysis of manipulation aspects of social interaction within political marketing context. The author considers the concept of manipulation, shows the specific of sociological approach in this field. The main problem is the relation of manipulation in electoral process i...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2004
Автор: Купцов, А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2004
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90083
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Манипулятивная составляющая социального взаимодействия в контексте политического маркетинга / А. Купцов // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 2. — С. 91–106. — Бібліогр.: 20 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine