Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR

Taking into account the exciting growth of consulting industry throughout the world in recent years (Ukraine including) as well as rapid increase of competition in the sphere of intangible services the authors attempt to analyze the unique challenges for marketing and communications facing the pr...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2004
Автори: Королько, В., Некрасова, О.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2004
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90105
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 4. — С. 127–139. — Бібліогр.: 1 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-90105
record_format dspace
spelling irk-123456789-901052015-12-22T03:02:30Z Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR Королько, В. Некрасова, О. Taking into account the exciting growth of consulting industry throughout the world in recent years (Ukraine including) as well as rapid increase of competition in the sphere of intangible services the authors attempt to analyze the unique challenges for marketing and communications facing the professional consulting companies and firms. They emphasize that their goals can be met only through a strategic, integrated approach to marketing and PR communications. To be effective such an approach must support and reflect the consulting organizations overall mission and goals, consistent branding and positioning strategies, and also relevant marketing tactics that include: effective message development, internal communication programs, image advertising, media relations/external communications, and group oriented special events and activities. 2004 Article Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 4. — С. 127–139. — Бібліогр.: 1 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90105 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description Taking into account the exciting growth of consulting industry throughout the world in recent years (Ukraine including) as well as rapid increase of competition in the sphere of intangible services the authors attempt to analyze the unique challenges for marketing and communications facing the professional consulting companies and firms. They emphasize that their goals can be met only through a strategic, integrated approach to marketing and PR communications. To be effective such an approach must support and reflect the consulting organizations overall mission and goals, consistent branding and positioning strategies, and also relevant marketing tactics that include: effective message development, internal communication programs, image advertising, media relations/external communications, and group oriented special events and activities.
format Article
author Королько, В.
Некрасова, О.
spellingShingle Королько, В.
Некрасова, О.
Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Королько, В.
Некрасова, О.
author_sort Королько, В.
title Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR
title_short Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR
title_full Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR
title_fullStr Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR
title_full_unstemmed Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR
title_sort менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и pr
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2004
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90105
citation_txt Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 4. — С. 127–139. — Бібліогр.: 1 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT korolʹkov menedžmentkonsaltingovojorganizaciejosobennostimarketingaipr
AT nekrasovao menedžmentkonsaltingovojorganizaciejosobennostimarketingaipr
first_indexed 2023-10-18T19:41:22Z
last_indexed 2023-10-18T19:41:22Z
_version_ 1796147646475272192