Корпоративная культура и связи с общественностью

Analyzing numerous American publications, the authors try to explicate in what way the societal culture can determine the character of public relations in company. Thanks to cultural matrix, it is possible to discuss the points of culture within the general theory of PR. Besides, this matrix demonst...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2007
Main Authors: Королько, В., Некрасова, О.
Format: Article
Language:Russian
Published: Iнститут соціології НАН України 2007
Series:Социология: теория, методы, маркетинг
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90326
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Корпоративная культура и связи с общественностью / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2007. — № 1. — С. 115-129. — Бібліогр.: 24 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine