Корпоративная культура и связи с общественностью
Analyzing numerous American publications, the authors try to explicate in what way the societal culture can determine the character of public relations in company. Thanks to cultural matrix, it is possible to discuss the points of culture within the general theory of PR. Besides, this matrix demonst...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
2007
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90326 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Корпоративная культура и связи с общественностью / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2007. — № 1. — С. 115-129. — Бібліогр.: 24 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-90326 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-903262015-12-24T03:01:57Z Корпоративная культура и связи с общественностью Королько, В. Некрасова, О. Analyzing numerous American publications, the authors try to explicate in what way the societal culture can determine the character of public relations in company. Thanks to cultural matrix, it is possible to discuss the points of culture within the general theory of PR. Besides, this matrix demonstrates how it would be possible to establish and maintain public relations irrespective of changes occurring in culture. The authors come to the conclusion that public relations can meet the highest standards even under authoritarian societal culture if the management of company contributes to development of democratic organizational culture. 2007 Article Корпоративная культура и связи с общественностью / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2007. — № 1. — С. 115-129. — Бібліогр.: 24 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90326 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
Analyzing numerous American publications, the authors try to explicate in what way the societal culture can determine the character of public relations in company. Thanks to cultural matrix, it is possible to discuss the points of culture within the general theory of PR. Besides, this matrix demonstrates how it would be possible to establish and maintain public relations irrespective of changes occurring in culture. The authors come to the conclusion that public relations can meet the highest standards even under authoritarian societal culture if the management of company contributes to development of democratic organizational culture. |
format |
Article |
author |
Королько, В. Некрасова, О. |
spellingShingle |
Королько, В. Некрасова, О. Корпоративная культура и связи с общественностью Социология: теория, методы, маркетинг |
author_facet |
Королько, В. Некрасова, О. |
author_sort |
Королько, В. |
title |
Корпоративная культура и связи с общественностью |
title_short |
Корпоративная культура и связи с общественностью |
title_full |
Корпоративная культура и связи с общественностью |
title_fullStr |
Корпоративная культура и связи с общественностью |
title_full_unstemmed |
Корпоративная культура и связи с общественностью |
title_sort |
корпоративная культура и связи с общественностью |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2007 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90326 |
citation_txt |
Корпоративная культура и связи с общественностью / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2007. — № 1. — С. 115-129. — Бібліогр.: 24 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT korolʹkov korporativnaâkulʹturaisvâzisobŝestvennostʹû AT nekrasovao korporativnaâkulʹturaisvâzisobŝestvennostʹû |
first_indexed |
2023-10-18T19:41:46Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:41:46Z |
_version_ |
1796147660661456896 |