Корпоративная культура и связи с общественностью

Analyzing numerous American publications, the authors try to explicate in what way the societal culture can determine the character of public relations in company. Thanks to cultural matrix, it is possible to discuss the points of culture within the general theory of PR. Besides, this matrix demonst...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автори: Королько, В., Некрасова, О.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2007
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90326
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Корпоративная культура и связи с общественностью / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2007. — № 1. — С. 115-129. — Бібліогр.: 24 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-90326
record_format dspace
spelling irk-123456789-903262015-12-24T03:01:57Z Корпоративная культура и связи с общественностью Королько, В. Некрасова, О. Analyzing numerous American publications, the authors try to explicate in what way the societal culture can determine the character of public relations in company. Thanks to cultural matrix, it is possible to discuss the points of culture within the general theory of PR. Besides, this matrix demonstrates how it would be possible to establish and maintain public relations irrespective of changes occurring in culture. The authors come to the conclusion that public relations can meet the highest standards even under authoritarian societal culture if the management of company contributes to development of democratic organizational culture. 2007 Article Корпоративная культура и связи с общественностью / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2007. — № 1. — С. 115-129. — Бібліогр.: 24 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90326 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description Analyzing numerous American publications, the authors try to explicate in what way the societal culture can determine the character of public relations in company. Thanks to cultural matrix, it is possible to discuss the points of culture within the general theory of PR. Besides, this matrix demonstrates how it would be possible to establish and maintain public relations irrespective of changes occurring in culture. The authors come to the conclusion that public relations can meet the highest standards even under authoritarian societal culture if the management of company contributes to development of democratic organizational culture.
format Article
author Королько, В.
Некрасова, О.
spellingShingle Королько, В.
Некрасова, О.
Корпоративная культура и связи с общественностью
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Королько, В.
Некрасова, О.
author_sort Королько, В.
title Корпоративная культура и связи с общественностью
title_short Корпоративная культура и связи с общественностью
title_full Корпоративная культура и связи с общественностью
title_fullStr Корпоративная культура и связи с общественностью
title_full_unstemmed Корпоративная культура и связи с общественностью
title_sort корпоративная культура и связи с общественностью
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2007
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90326
citation_txt Корпоративная культура и связи с общественностью / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2007. — № 1. — С. 115-129. — Бібліогр.: 24 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT korolʹkov korporativnaâkulʹturaisvâzisobŝestvennostʹû
AT nekrasovao korporativnaâkulʹturaisvâzisobŝestvennostʹû
first_indexed 2023-10-18T19:41:46Z
last_indexed 2023-10-18T19:41:46Z
_version_ 1796147660661456896