Корпоративная культура и связи с общественностью

Analyzing numerous American publications, the authors try to explicate in what way the societal culture can determine the character of public relations in company. Thanks to cultural matrix, it is possible to discuss the points of culture within the general theory of PR. Besides, this matrix demonst...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:2007
Автори: Королько, В., Некрасова, О.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2007
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90326
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Корпоративная культура и связи с общественностью / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2007. — № 1. — С. 115-129. — Бібліогр.: 24 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси