Особливості формування стратегії в туризмі

Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні рівні, на яких...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2012
Main Author: Ячменьова, В.М.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Series:Культура народов Причерноморья
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91109
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Особливості формування стратегії в туризмі / В.М. Ячменьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 169-174. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine