Особливості формування стратегії в туризмі
Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні рівні, на яких...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91109 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості формування стратегії в туризмі / В.М. Ячменьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 169-174. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на
міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета
стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні
рівні, на яких реалізуються заходи з просування стратегії: рівень розробки, рівень спеціалізації, рівень
території та рівень регіону.
Ключові слова: стратегія, туристичний продукт, ієрархічні рівні просування турпродукту. |
---|