Особливості формування стратегії в туризмі

Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні рівні, на яких...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Ячменьова, В.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91109
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Особливості формування стратегії в туризмі / В.М. Ячменьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 169-174. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-91109
record_format dspace
spelling irk-123456789-911092016-01-09T03:01:53Z Особливості формування стратегії в туризмі Ячменьова, В.М. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні рівні, на яких реалізуються заходи з просування стратегії: рівень розробки, рівень спеціалізації, рівень території та рівень регіону. Ключові слова: стратегія, туристичний продукт, ієрархічні рівні просування турпродукту. Статья посвящена разработке и реализации стратегии продвижение крымского турпродукта на международный рынок. Определена сущность и содержание понятия " стратегия", сформулирована цель стратегии продвижения крымского туристического продукта на международный рынок. Определены иерархические уровни, на которых реализуются мероприятия по продвижению стратегии: уровень разработки, уровень специализации, уровень территории и уровень региона. Ключевые слова: стратегия, туристический продукт, иерархические уровни продвижения турпродукту. The article is devoted to the development and realization of strategy of promotion of the Crimean tourist product in the international market. The essence and the content of the notion " strategy, "the purpose of the strategy of promotion of the Crimean tourist product on the international market. Defined hierarchical levels, on which to implement actions for promotion of the strategy: the level of development, the level of specialization, level of the territory and the level of the region. Key words: strategy, tourist product, hierarchical levels of promotion of a tourist product. 2012 Article Особливості формування стратегії в туризмі / В.М. Ячменьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 169-174. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91109 338.65 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Ячменьова, В.М.
Особливості формування стратегії в туризмі
Культура народов Причерноморья
description Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні рівні, на яких реалізуються заходи з просування стратегії: рівень розробки, рівень спеціалізації, рівень території та рівень регіону. Ключові слова: стратегія, туристичний продукт, ієрархічні рівні просування турпродукту.
format Article
author Ячменьова, В.М.
author_facet Ячменьова, В.М.
author_sort Ячменьова, В.М.
title Особливості формування стратегії в туризмі
title_short Особливості формування стратегії в туризмі
title_full Особливості формування стратегії в туризмі
title_fullStr Особливості формування стратегії в туризмі
title_full_unstemmed Особливості формування стратегії в туризмі
title_sort особливості формування стратегії в туризмі
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2012
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91109
citation_txt Особливості формування стратегії в туризмі / В.М. Ячменьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 169-174. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT âčmenʹovavm osoblivostíformuvannâstrategíívturizmí
first_indexed 2023-10-18T19:43:19Z
last_indexed 2023-10-18T19:43:19Z
_version_ 1796147735864279040