Особливості формування стратегії в туризмі
Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні рівні, на яких...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91109 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості формування стратегії в туризмі / В.М. Ячменьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 169-174. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-91109 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-911092016-01-09T03:01:53Z Особливості формування стратегії в туризмі Ячменьова, В.М. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні рівні, на яких реалізуються заходи з просування стратегії: рівень розробки, рівень спеціалізації, рівень території та рівень регіону. Ключові слова: стратегія, туристичний продукт, ієрархічні рівні просування турпродукту. Статья посвящена разработке и реализации стратегии продвижение крымского турпродукта на международный рынок. Определена сущность и содержание понятия " стратегия", сформулирована цель стратегии продвижения крымского туристического продукта на международный рынок. Определены иерархические уровни, на которых реализуются мероприятия по продвижению стратегии: уровень разработки, уровень специализации, уровень территории и уровень региона. Ключевые слова: стратегия, туристический продукт, иерархические уровни продвижения турпродукту. The article is devoted to the development and realization of strategy of promotion of the Crimean tourist product in the international market. The essence and the content of the notion " strategy, "the purpose of the strategy of promotion of the Crimean tourist product on the international market. Defined hierarchical levels, on which to implement actions for promotion of the strategy: the level of development, the level of specialization, level of the territory and the level of the region. Key words: strategy, tourist product, hierarchical levels of promotion of a tourist product. 2012 Article Особливості формування стратегії в туризмі / В.М. Ячменьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 169-174. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91109 338.65 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Ячменьова, В.М. Особливості формування стратегії в туризмі Культура народов Причерноморья |
description |
Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на
міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета
стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні
рівні, на яких реалізуються заходи з просування стратегії: рівень розробки, рівень спеціалізації, рівень
території та рівень регіону.
Ключові слова: стратегія, туристичний продукт, ієрархічні рівні просування турпродукту. |
format |
Article |
author |
Ячменьова, В.М. |
author_facet |
Ячменьова, В.М. |
author_sort |
Ячменьова, В.М. |
title |
Особливості формування стратегії в туризмі |
title_short |
Особливості формування стратегії в туризмі |
title_full |
Особливості формування стратегії в туризмі |
title_fullStr |
Особливості формування стратегії в туризмі |
title_full_unstemmed |
Особливості формування стратегії в туризмі |
title_sort |
особливості формування стратегії в туризмі |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91109 |
citation_txt |
Особливості формування стратегії в туризмі / В.М. Ячменьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 169-174. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT âčmenʹovavm osoblivostíformuvannâstrategíívturizmí |
first_indexed |
2023-10-18T19:43:19Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:43:19Z |
_version_ |
1796147735864279040 |