Розробка стратегії побудови кар’єри контактного персоналу в системі внутрішнього маркетингу

У статті визначено специфіку та проаналізовано існуючі підходи до побудови кар’єри персоналу, що безпосередньо контактує з клієнтами організації. З’ясовано, що сучасний висококваліфікований персонал в першу чергу «купує» те робоче місце, яке забезпечить йому не тільки певний рівень доходу, а дозв...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2013
Автори: Мацеєва, Н.В., Сагайдак, М.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92348
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Розробка стратегії побудови кар’єри контактного персоналу в системі внутрішнього маркетингу / Н.В. Мацеєва, М.П. Сагайдак // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 65-69. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine