Розробка стратегії побудови кар’єри контактного персоналу в системі внутрішнього маркетингу
У статті визначено специфіку та проаналізовано існуючі підходи до побудови кар’єри персоналу, що безпосередньо контактує з клієнтами організації. З’ясовано, що сучасний висококваліфікований персонал в першу чергу «купує» те робоче місце, яке забезпечить йому не тільки певний рівень доходу, а дозв...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | Мацеєва, Н.В., Сагайдак, М.П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92348 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розробка стратегії побудови кар’єри контактного персоналу в системі внутрішнього маркетингу / Н.В. Мацеєва, М.П. Сагайдак // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 65-69. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Адаптація інструментарію внутрішнього маркетингу до системи управління підприємством
за авторством: Сагайдак, М.П.
Опубліковано: (2013) -
Система внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг та сервісу
за авторством: Сагайдак, М.П.
Опубліковано: (2013) -
Стратегії конкурентної поведінки в системі стратегічного маркетингу
за авторством: Длігач, А.О.
Опубліковано: (2006) -
Компас мотивації персоналу
за авторством: Артюхова, І.В., та інші
Опубліковано: (2012) -
Петро Шелест: початок політичної кар’єри
за авторством: Бажан, О.Г.
Опубліковано: (2010)