Е-communication in business

The possibility of increasing business growth in the company through the introduction of forms of ecommunication, that helps expandthe scope of distribution of information is theoretically analyzed.The article presents the results ofsociological questioningamong the leading Ukrainian companies tha...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автори: Vershitskaya, E.R., Vilchinskaya, N.V.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92449
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Е-communication in business / E.R. Vershitskaya, N.V. Vilchinskaya // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 263. — С. 13-15. — Бібліогр.: 6 назв. — анг.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine