Формування і роль стереотипів в міжкультурній діловій комунікації

Запропонована стаття присвячується дослідженню механізмів побудови культурних стереотипів у свідомості молодих фахівців в галузі міжнародної економіки. За допомогою методу анкетування та подальшої статистичної обробки даних були відслідковані асоціативні категорії і виділені ядерні та приядерні р...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автор: Гулівець, Н.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2014
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92638
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Формування і роль стереотипів в міжкультурній діловій комунікації / Н.О. Гулівець // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 271. — С. 32-37. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine