Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність
У статті структуровано видатки малого машинобудівного підприємства за підсистемами виникнення, запропоновано використання горизонтального і вертикального аналізу для їх порівняння та співставлення. Розроблено метод вимірювання ефективності видатків за класифікаційною ознакою належності до підсист...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2014
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92862 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність / Т.Ю. Кирилик, Н.О. Шпак // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 267. — С. 75-83. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |